2012. január 24., kedd

Kismama bakkancs ruha - Jelenlegi ára: 800 Ft ?

Kismamáknak gyűrt anyagból bakancs ruha
Hossza 80cm, Mell alatt a húzott résznél 44 cm
Ezek a ruhák java részét dobozokban tároltam régóta, átnéztem, de lehetséges hogy elkerülte valami a figyelmemet!
Kiemelkedő hibákról nem tudok,
Mindettől függetlenül előfordulhatnak bolyhosságok, kopások, foltok ezért kérlek ennek tudatában licitálj!
Ha valami sérülést vagy hibát találtam azt lefényképeztem vagy leírtam!
Ha bármi kérdés lenne, csak írjatok!
Nem szívesen törlök aukciókat, rendeléseket! A terméket nem áll módomban vissza venni és kicserélni! A megnyert vagy leütött termékeket visszaigazolásom után kérlek 5 munkanapon belül rendezd. Ha bármi gond adódna, kérlek írj, vagy jelentkezz, találjunk megoldást! Ellenkező esetben NEGATÍV minősítést adok!
Igyekszem rugalmas és segítőkész lenni!


Jelenlegi ára: 800 Ft

Az aukció vége: 2012-01-23 22:46
. Kismama bakkancs ruha - Jelenlegi ára: 800 Ft

Fontos